’شاہانہ ناشتہ‘ صحت مند دل کے لیے ضروری ہے

یونان کی ایتھنز یونیورسٹی کے امراض قلب سے متعلق شعبے کی جانب سے کی گئی تحقیق میں دو ہزار افراد کے دل کی صحت مندی کا جائزہ لیا گیا۔ اس تحقیق کے نتائج کے مطابق ایسے افراد جو اپنی روز مرہ خواراک کا کم از کم پانچواں حصہ توانائی سے بھرپور ناشتے میں استعمال کرتے ہیں، ان کے دل کی شریانیں دیگر افراد کی نسبت زیادہ صحت مند رہتی ہیں۔

اس تحقیق کے مکمل نتائج آئندہ ہفتے امیرکن کالج آف کارڈیالوجی (اے سی سی) کے سالانہ اجلاس کے دوران پیش کیے جائیں گے۔ اے سی سی کے اجلاس میں دل کی صحت کے حوالے سے کی گئی ایک دوسری تحقیق کے نتائج بھی پیش کیے جائیں گے جس کے مطابق زیادہ ٹی وی دیکھنا بھی امراض قلب کا سبب بنتا ہے۔

ایتھنز یونیورسٹی میں یہ طبی تحقیق کرنے والی ٹیم کے سربراہ اور ماہر امراض قلب ڈاکٹر سوتیریوس سلاماندریس نے بتایا کہ ایک انسان کو ایک دن میں جتنی کیلوریز درکار ہوتی ہیں، ان کا پانچواں حصہ ناشتہ میں استعمال کرنے والے افراد کے دل کی شریانوں پر نمایاں طور پر چربی کی مقدار کم ہوتی ہے اور شریانیں سخت بھی نہیں ہوتیں۔

برطانیہ کی نیشنل ہیلتھ سروس کے مطابق خواتین کو اوسطا دو ہزار جب کہ مردوں کو ڈھائی ہزار یومیہ کیلوریز درکار ہوتی ہیں۔

It's only fair to share...Email this to someoneBuffer this pageDigg thisShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on RedditPin on Pinterest

Comments

comments

اپنا تبصرہ بھیجیں